El pírrico ¡Aupa Aragón! de Lita Claver en el pregón zaragozano me dejó un poco sin alma. Eso sí, la gitana no mencionó ni una vez a España, habló todo el rato de ciudadanas y ciudadanos del mundo. No está mal. Con poco me conformo. Por si acaso, adhiero este humilde blog a la campaña de Aragón Colonial por unos Pilares Anticoloniales.

banneranimado.gif

Hablemos de cartelería, porque el cartel de las fiestas zaragozanas es banalmente provocador, del diseño no hablaremos, pero ese remate tan característico de “Zaragoza. España / Spain”. Aragón no existe. Así de simple. Cuando les dejas actuar, te aniquilan. Si ocurriera al revés, empezarían con sus cuentos de siempre: totalitarismo, discriminación, imposición etc. Es un tema repetitivo, pero el producto estrella del país, el vino, no se salva de esta asimilación. Aquí tenemos etiquetas tipo: “Bodegas Pirineos. Barbastro, España. Product of Spain”. Lo extranjero nombrado dos veces encima. ¿Hacen lo mismo los escoceses con su whisky?

 cartelpilar2007.jpg

Terminemos este post de variedades con una alegría para el cuerpo, la de los Pilares Independentistas, con el clásico Borina y luita, bajo el lema “ESBOLDREGUEMOS OS PILARS DE A ISPANIDAT! INDEPENDENZIA Y SOZIALISMO!”. El recién nacido Bloque Independentista de Cuchas (BIC) promete muchas más sorpresas.

Aragón leba 300 años baxo a ocupazión española, dende que os Borbons con Felipe V de Castiella, por a fuerza de as armas fazión disparixer o 29 de chunio de 1707, por os clamaus “Decretos de nueva planta”, a identidat nazional de o País. Sinnificó a muerte de Aragón como entidat churidico-politica soberana e independién, que mientres a istoria eba contau con lechislazión y dreito propio: os Fueros de Aragón, destacando a fegura de o Chustizia Mayor como guaranzia de o suyo cumplimiento.

Güe, 300 años dimpués, continamos barallando por rebiscolar dentre o calibo y fer espurnar a flama, que encara ye biba, de @s reboluzionari@s aragoneses/as

Os Pilars de iste año 2007 ban á estar l’eszenario de presentazión de una ripa de autos organizaus dende un nuebo prochecto, que se ha clamau B.I.C. (Bloque independentista de cuchas), y aintro de un lema conziso: “esboldreguemos os Pilars d´a ispanidat”. En o B.I.C. i partizipan cuatro organizazions: Chobenalla, A Enrestida, Puyalón y Estau Aragonés, treballando de conchunta ta aduyar a fer unos Pilars más populars y combatibos.

O B.I.C. surte debán de a nezesidat de articular a la soziedat aragonesa en torno a un prochecto orizontal, antipatriarcal, independentista y sozialista reboluzionario, que sirba ta planteyar una alternatiba a las autuals opzións politicas esisténs en Aragón y con as que nos somos mica d´alcuerdo. No ha estau a primer begada que se creya una plataforma de ista mena ta fer autos de conchunta entre esferéns coleutibos y entidaz politicas, con mayor u menor esito, por ixo no pretendemos estar a tuca de o mobimiento, pero sí a lagor y o prezendén de un Bloque contino y perén, que faiga serbir as suyas ferramientas, dende a independenzia de cada organizazion que lo integra, ta espardir y treballar por a independenzia de Aragón y o sozialismo. Un prochecto dende l´asamblearismo que quiere plegar en a soziedat, trucar o ficazio y continar entadebán, ta lo que amenistamos l´aduya de toz y todas @s aragonesas/es de cuchas. Asinas que tos animamos a partizipar-ie.

Puedes beyer o cartel punchando asti -> http://img404.imageshack.us/img404/7481/enviogq8.jpg

Os autos que imos á fer son:

– Chuebes 11 y Sabado 13 (de nueis) : Borina Popular en a Pza Asso (mosica, biera, autibidaz,…)

– Chuebes 11 : Pasabillas por as carreras y bars d’a Madalena. Escomenzipia en A Enrestida

– Biernes 12 : Audizión Punk-Oi! Dende as 5 d’a tardi en A Enrestida

– Sabado 13 : Lifara Independentista dimpués de chentar en A Enrestida

ESBOLDREGUEMOS OS PILARS DE A ISPANIDAT!

INDEPENDENZIA Y SOZIALISMO!

Si tenez bella duda, proposa, u lo que siga, podez escribir-nos a: bloqueindependentista@gmail.com

Anuncios